Inte trött

Och inget kan jag göra såhär sent heller. Jag vill verkligen dra igång och spackla allt och börja slipa och måla! För jag vet att imorrn kommer dom tankarna vara som bortblåsta. :)
Har iaf flyttat ut en hel del från vardagsrummet. Men frågan är hur jag ska få bort ALLT?! Jag har ju liksom ingen plats att ställa det på som det ser ut här. Bokhyllan får nog helt enkelt stå kvar här inne och damma igen. Det går ju faktiskt att damma av igen. Men säng, soffa och skrivbord får jag nog se till att flytta ut. Så jag har lite plats att röra mig på.
Usch! Jag undrar vad jag har dragit igång egentligen. :) Tur iaf att barnen inte är hemma denna veckan. Det hade nog slutat riktigt illa.

Undrar om jag ska ta och lägga mig och läsa lite kanske? Började ju på en ny bok i söndags men kunde inte läsa så mycket eftersom jag skulle upp relativt tidigt igår. Och i nättras sov jag ju inte hemma, alltså blev det ingen läsning. Men inatt vågar jag mig inte bort till Vacker för jag vill då inte ha några läskiga baciller när det ska göras så mycket hemma. :) Alltså kan jag ligga och läsa hela natten om det ska vara så. Fast då lär jag väl inte komma upp i tid imorgon och kunna fortsätta.

Hämtade förresten ut min SVINDYRA astmamedicin idag. Och mina betapred. Lånat (vilket är det värsta jag vet) pengar (på obestämd tid) till det dessutom. Men jag kom undan med straxt under 1000-lappen iaf. Och nu behöver jag bara handla för 300:- till och sen är medicinen gratis tills i december eller nä, SEPTEMBER! Hmm, synd inte treona går på högkostnadskyddet med. :) Visserligen är min husläkare lite märklig och säger ju att det inte alls är någon fara att dricka treo som andra dricker saft. Och så länge jag mår bra på 10-15 om dagen kan jag minsann äta dom. Tyvärr vet jag ju själv bättre (egentligen) men dock gör jag ju inget åt det. Men iaf tror jag inte det skulle vara något problem att få honom att skriva ut dom på recept i stället. Och då borde väl dom också gå under högkostnadsskyddet.

Kisse är försvunnen igen. Såg ju han en snabbis igår på morgonen när vi skulle cykla ner till skolan. Men sen dess har jag inte sett skymten av honom. Vem vet.. Han kanske sprang in i det där röret igen och fastnade denna gången. *fnissar*

Nä, jag får nog ta och stänga ner här och bege mig till sängen. Och sova på min NYA kudde. Och hoppas på att slippa vakna med grymt ont i nacken och huvudet.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Finns det verkligen nåt som heter "nättras", eller kan jag skriva upp det på listan?asg

2009-01-21 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0