Jag är duktig på att göra bort mig iaf

Jobbat hela långa dagen. Fick sluta en halvtimme tidigare förvisso. Så jag passade på att sticka bort och handla innan jag hämtade kidsen. Visste att jag minsann hade 320:- på kortet och blev oerhört förvånad och generad när jag summan för handlingen slutade på 232:- och det stod MEDGES EJ när jag drog kortet. Fan vad jag hatar sånt alltså. *suckar* Givetvis har banken varit och dragit pengar för VISA-koret och internetbanken igen. Det är ju inte första gången det händer liksom.
Men jag fick packa ihop mina varor och sticka hem och hämta kontanter. Tur det inte var så många i affären när jag var där. *skäms, skäms, skäms*
Och banken ska minsann få veta hur dumma dom är som alltid drar pengar MITT I EN MÅNAD. Visserligen borde jag efter alla dessa år veta att dom brukar dra mitt i januari någon gång. Men jag tycker nog att dom iaf kunde skicka ut en liten fin lapp där det står att den 10:e kommer vi att plocka dig på pengar flicka lilla!

Tror vi ska ta och lägga oss snart här. Rabiata Kisse och jag. Barnen sover, äntligen.
Imorrn är det ledig dag. För mig och lilleman iaf. Storeman har ju skolan att tänka på han.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Du är inte ensam....jag visste att jag hade mina små backupreserver på kontot, hela 78 kr!! s Blev ju jävligt pinsamt...

Men då kan jag ju inte räkna med att få behålla något överskjutande för visapengarna ska dras med då...suck Det ÄR verkligen skitdåligt att man inte inte ens kan få upp en "varningsruta" på banksidan...även att det händer varenda januari så står man där torsk. Slumpar sig ju alltid med att det var dom enda pengarna man hade!!!!!!!

2009-01-13 @ 00:09:33
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Ullis

Usch va pinigt...Har hänt mig..men jag hade iaf pengar på annat konto, så jag kunde bara ta upp mobilen och snabbt föra över lite...men ack så pinsamt...

2009-01-13 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0