Jag vill må bra!

Jag är så trött... Så trött! Seg, off, likgiltig.. Orkar inget. Vill inget. Jävulsk huvudvärk har jag haft i flera dagar nu. Det trycker och molar hela tiden. Ont i ögonen?! Utslagen gör mig galen. Blir trött av Betapreden (som jag fortfarande inte ska vräka i mig). Ont i bröstet. Klump i halsen.
VARFÖR i hela helvete får jag sådan ångest NU? Nu när jag äntligen mår så bra egentligen. VARFÖR kan man inte veta varför man har ångest?
Varför, när allt är bättre ekonomiskt (kommer aldrig bli BRA), dyker det upp saker (svindyra räkningar) som jag absolut inte har räknat med? Varför spelade jag bort alla dessa, massa tusenlappar? Där hade jag tvättmaskin, kyl, frys, spis och fläkt ju. Och kanske till och med en liten hundvalp. :/
Jag är så förbannat dum i huvudet så det finns liksom inte ord för det. Jag har helt enkelt förtjänat att må såhär. Förmodligen resten av livet.

Sova? Titta på Saw 5? Läsa? Nä, jag ska nog bara ta och stirra rätt in i väggen och bara vara.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0