Kisse måste bort... :(

Jo, tyvärr... Tror jag. Fick ett argt brev från granntanten idag (hon vågar inte gå upp till mig eftersom hon tycker att jag skäller) och det var inget roligt alls. Kisse har tydligen flugit på henne i benen FEM ggr och rivit och huggt som bara den. :/ Mao är det inget han gör bara här hemma. Jag ringde granntanten och skällde för den delen. Men till slut kunde vi prata sansat och han har tydligen hållt på såhär lääääänge. Men hon har inte velat säga något. Och jag hoppas verkligen att det hon säger är sant.
Tycker dock att det verkar konstigt att han inte gör det med någon annan? Bara henne och mig och barnen liksom.
Men jag är inte dummare än att jag förstår att det inte är det minsta normalt. Och jag tror varken han eller någon i hans omgivning mår bra av detta tyvärr.

Det stora problemet nu är ju som vanligt PENGAR! Det kostar att avliva en katt. Och tydligen kostar det extra att kremera. Och jag har väl inte direkt någonstans där jag kan begrava honom heller. *suckar*
Förstår inte varför jag aldrig kan ha någon tur med djur. Jag tycker ju om Kisse. Förutom när han är sådär rabiat. Och jag vill ju verkligen ha honom kvar. Åh!!!!!
Får väl se hur det går... Men tyvärr, nä, han får nog inte vara kvar.

Kommentarer
Postat av: stina

det e ju såklart inte fel på kisse...han e bara hungrig å så tycker han kanske att granntanten e dum å ger henne vad hon förtjänar...tycker han e ganska skojig s

2009-01-22 @ 18:34:05
Postat av: Camilla

Inte kul... :(

Hade en kompis kisse som var likadan.

Men han slutade när han blev utekatt...

Hmm, men det är ju din.

Och min stora kisse gjorde i så i bland när jag skulle åka i från lägenheten.

Men slutade åxå när vi flyttade till huset och hon fick vara ute själv.

Förtsår inte varför han gör så. Din kisse.

Arg, hotad eller rädd???

2009-01-22 @ 19:23:00
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Ullis

Du vet vad jag sagt...Bara ring :-)

2009-01-22 @ 20:07:23
Postat av: Tiagirl

Du har pengar du kan låna av...jag ska inte ha dom va jag vet...fylls på lite den 25:e igen ju med! :) håller tassarna borta



Det är ju inte sunt det där...så trist. :(

Både Issa och Frazze är ju guldkatter så jag tror nog mer på teorin att det är något i honom som är fel...

2009-01-22 @ 21:47:14
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0