Kisse skadad?

Kom hem för en liten stund sen och möttes av BLODIGA KATTASSAR i trappan. :( Eller, det är väl förmodligen från en av tassarna. Men det ser väldigt blodigt ut. Och inte ett spår av Kisse. Jag har lockat och lockat.
Tänkte först att det kanske kunde vara blod från något av alla djuren han dödar och släpar hem i tid och otid. Men nä, det är för blodigt för långt upp i trappan. *suckar*
Jag får väl helt enkelt ge mig ut en sväng innan jag lägger mig och leta efter Kisse. Tur att jag är hemma iaf så jag hör om han dyker upp.

Hmm, jag är sååå seg. Lite febrig fast ändå inte?! Märklig känsla iaf. Men jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk. Nu går det både kräksjuka och massa förkylningar lite överallt här. *ryser* Jag har liksom varken tid eller råd med såna dumheter.



Tiagirl! Det gör väl inget att Änglatrumpeten börjat växa redan nu?! Det går liksom inte att hejda! Den blir bara större och större för var dag. :/ Och det kanske inte är så konstigt att den växer eftersom den står inomhus då.

*pekar glatt utåt* Nu börjar det SNÖA igen! :) Dock är det inte så kallt för det har minsann smält bort lite ikväll. *muttrar* Men har jag tur så är det flera meter snö imorrn när jag ska till jobbet. :)

Nä, jag undrar om jag inte ska ta och lägga mig och läsa lite. Och FÖRSÖKA sova i vettig tid för en gångs skull.
Natten som gick var ju inte mycket till sömn iaf. Värre än vanligt. Men inte så konstigt att jag inte kunde sova när jag låg och pladdrade hela natten. :)
Jobb imorrn då som sagt. 7:30-16. Sen ska nog jag och Stina och kanske AMK ner och simma. Var ett tag sen nu iom att det varit massa helgdagar och så. Men nu är det dags att komma igång igen.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Ullis

vet med vem..f..sötnosar

2009-01-07 @ 11:53:19
Postat av: Tiagirl

tittar på kommentaren innan och blänger riktigt surt



Växer den till sig och får mkt blad kommer den gissningsvis tappa dom i mars ungefär... Antar att du inte kan ställa den svalare? Nä, INTE i kylskåpet pucko.



Enl order av Amie ska jag posta kalendern till henne och tar din med så får ni dela på frakten då! :)

2009-01-07 @ 12:11:13
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0