Kvällen gick...

Och nu är den nästan slut. Och imorrn är det dags att börja jobba igen. :/ Ska både bli skönt och inte. Just att få lite rutiner igen eftersom jag mår bättre av att ha krav på mig, det är bra. Men ärligt talat längtar jag inte tillbaka alls. Jobbigt det där. Har aldrig riktigt kännt så innan. Men jag hoppas att det bara är någon liten svacka jag har för tillfället. :)

Barnen sover, äntligen. :) Storeman har verkligen jättesvårt för att somna. Fast och andra sidan ligger han ju och läser ganska länge. Men jag tycker nog att han borde bli trött av det. Men inte då.
Han har gjort matteläxa ikväll med Vacker åxå. *fnissar* Hörde någon kommentar om att han inte skulle vilja ha Vacker som fröken, eller magister som han ändrade till sen.
Matematik är nog inte riktigt hans grej. Och tyvärr fattar han ju inte själv att det är meningen att man SKA LÄRA sig. Utan han blir sur bara för att han inte kan med en gång. Hmm, när jag tänker efter känner jag nog igen det där lite. ;)
Jaja.. Man kan ju inte vara bra på allt. Det är ju inte ens jag. Trots att jag är så nära man kan komma. *asg*

 

Jaha ja... Nu funkade denna bilden. Den skulle ha varit med innan men det gick inte då.

Sitter här och börjar bli "utslagig" tycker jag. *muttrar* Tänk om den där märkliga sjukdomen bara kunde försvinna i tomma intet någon gång. I stället för att dyka upp i tid och otid och göra livet förbannat surt för mig. Igår hade jag en jävulsk dag med utslag. Till och med i ansiktet igen. Och hela förbannade vänstra örat. DÄR har vi en förbannat bra anledning till att använda mössa. En annan bra anledning är ju givetvis att det finns så oerhört tuffa mössor. :)

Nähä, om man skulle ta och göra i ordning här. Typ stänga av dator, lägga fram kläder, borsta tänder, tvätta av sminket... Ja, allt som måste göras innan man ska sova. Och sen tar jag nog och lägger mig. I tid. Var länge sen jag behövde gå upp såååå tidigt ju. Så det är bäst att försöka somna i ok tid då.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan ju trösta dig med att du är snabbare på att rusta själv än vad Uffe och jag är tillsammans!

2009-01-28 @ 08:45:30
URL: http://mammappp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0