Kväll/natt

Dagen har gått fort. Men jag har fått en hel del gjort faktiskt. Det mesta i rummet är färdigt förutom lite hyllor som ska upp på väggarna. Och kanske lite tavlor. Och så mina gardiner då förstås.
Men för övrigt så är det såååååå fint! Och nu sitter jag minsann här vid mitt skrivbord, i min nya stol, med massa rosa ljus och ljuslyktor i stället för att sitta i soffan och ha datorn på bordet.
Och imorrn kanske det kan bli lite bilder med. :)

Precis fått lön. Och precis gjort av med den. :) Usch vad jag hatar att behöva betala räkningar. Så mycket annat kul man hade kunnat göra med dom pengarna. :/ Men huvudsaken är väl att man har någonstans att bo och att man ha mat på bordet skulle jag tro. Och det har jag ju. Än så länge.
För den delen blev det ju faktiskt lite pengar över denna månaden med. Trots att jag inte fick mitt bostadsbidrag (som jag ska ringa och skälla om imorrn). Och nu ska jag SPARA (det är någon vacker, förståndig som sagt) pengar till först och främst en ny tvättmaskin. Och det är ju faktiskt inte såååå svårt. Om jag bara ger fan i att spela. Och kanske dessutom lägger av helt och hållet med treona också. Vilket jag faktiskt har bestämt mig för att försöka med igen.
Tänkte ju köra varianten att trappa ner på treona men jag inser att det inte fungerar på mig. För finns dom hemma så tar jag dom. Alltså får det bli ett riktigt avslut. Men jag har ett rör kvar innan jag ska försöka. :)

Kisse har varit hemma idag. Och han har ju givetvis varit såååå kelig och gosig och snäll. Hur ska jag då kunna göra mig av med honom? Han kanske har ändrat sig från en dag till en annan? *suckar* Ett litet tag till kan jag väl iaf avvakta tycker jag.
Grannen däremot är mindre gosig och snäll. *fnissar* Mötte henne när jag kom från affären idag och jisses så sur! Men hon hälsade ju på mig iaf.

Börjar bli dags för sängen här. Lilleman och jag är lediga men Storeman ska ju till skolan som vanligt. Om han nu inte är sjuk. Han hade tydligen varit lite hängig hos pappaB och haft feber till och från. Men idag har han ju varit i skolan och det hade ju gått bra.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Jag skulle nog inte slutat tvärt om jag va du...trappa ner innebär ju att du tar en ist för två, en halv istf en...

Lägg en lapp vid diskbänken och kryssa i hur många det blir varje dag. Varför inte göra en liten notering om VARFÖR du tar just den? Rökningen...där kan du faktiskt bara ta en halv eller 1/4 !!! bara för att få smaken...

Du kommer få så sjukt ont i huvudet så mkt som du intar av dom så se till att du har ipren hemma... Hur var det med tramadolen förresten? Hjälpte dom mot nån av din värk då när du "hittade" såna jag glömt?

Jag har ju endel "över" om du behöver?



Skrivbordet har jag tänkt på i två dagar nu! Haha! Jag såg det nämligen inte hos dig när jag va där ju!!!

2009-01-27 @ 07:22:24
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Anonym

Vart e ALLA kort???!!!väntar

2009-01-27 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0