Någon måste ha varit här inne! :/

Jag är rätt så övertygad om att någon har varit inne och antingen kastat vakna-nu-det-är-dags-att-gå-upp-pulver på mig. Eller har någon svingat med ett trollspö och läst någon ramsa. För annars vaknar man inte med VIDÖPPNA ögon och tankarna på högvarv kl 7 en ledig morgon, speciellt inte när man inte slog igen dom små blå förrän 3 i nättras. *muttrar*

Men visst, ju tidigare jag kommer upp, ju mer hinner jag få gjort. Kanske. Det beror ju på vilket humör jag är på. Men än så länge känns det bra iaf. Förutom förbaskad huvudvärk.
Nya kudden var inte bra för inatt vaknade jag med extremt ont i nacken. Fast det berodde nog mest på att jag hade somnat med 2 kuddar. Tog bort en, somnade om, och när jag vaknade nyss hade jag iaf inte EXTREMT ont i nacken längre. Bara det vanliga onda.
Min nacke måste vara av det sämre slaget tror jag. För i måndags när vi hade hämtat Storeman på skolan så tävlade vi sista biten hem, som vanligt. :) Storeman vann, för första gången, och precis när jag hoppade av cyklen så sa det PANG i nacken typ. Och jag måste ju säga att det är illa om man inte ens kan cykla fort utan att få ont i nacken.

Fy vilken tråkig dag vädermässigt. Kunde det inte ha fått vara vinter och snö ett tag till? Nu är det grått, mulet och oerhört trist ute i stället. Dimmigt. Skitväder!
Vi kanske ska ta och dansa soldansen denna gången?! Nu minns jag förvisso inte hur det gick med snödansen sist. Men jag vet att vi till slut fick snö iaf. Och jag är inte sååå kinkig så jag kan vänta en vecka eller så på solen om jag nu måste det. Bara den kommer ganska omgående åtminstone. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0