Nämen vilken dryg dag

Jag mår fortfarande lite illa. Och är allmänt hängig kan jag tycka. Jag som ALDRIG är sjuk annars. *muttrar*
Förra året, alltså 2008, hade jag EN sjukdag på hela året. Och det var för att jag slutade tvärt med treona och fick den värsta migränen jag någonsin haft.
En dag hemma på ett år måste vara bra. Var förvisso hemma med barnen (mest lilleman) ett par gånger också. Men faktiskt förvånansvärt lite med dom också. Kanske 6 tillfällen på ett år.
Eftersom det är så synd om mig idag så knåpade jag ihop ett sms om att när man är sjuk så borde man få önska sig ett litet husdjur, i form av en liten miniapa. *väntar* Jisses vad små söta apor det finns. Blir ju alldeles salig. :) En sån vill jag verkligen ha. Och vem vet, jag kanske har större tur med dom än med mina katter. Hmm, stackars Kisse.

Beställt nya gardiner till vardagsrummet. Egentligen inte alls min stil. Men det var det bästa jag kunde hitta. Är ju egentligen ute efter rosa gardiner men jag hittar inga som inte är romantiska. *kräks på gulliga gardinder*
Så det får bli domma(nä, det heter inte så men jag säger så) och så vanliga svarta till också. Dom var ju iaf inte så fasligt plottriga. *håller tummarna*

Pissväder! Det är precis vad det är. Åh vad jag längtar till sommar och sol. Eller nä, jag längtar nog mest till VÅREN. Tänk när det blir så pass varmt så man kan gå ut i bara en kortärmad tröja. Solen skiner. Fåglarna kvittrar (jag hatar verkligen fåglar förresten). Blommorna börjar komma. Träden blir gröna och fina. Jo, nu vill jag f*n ha VÅR! Men här regnar det och är mulet och tråkigt. :( Och ja, jag mår illa fortfarande. Och ska lägga mig ner igen och fortsätta kolla på lämpliga husdjur. :)

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Dom var ju snygga! Gardinerna alltså! Väntar med SPÄNNING på resultatet av ditt slit!!!



Läste på Löpsedlarna att våren kommer tidigt och kommer vara "extremt" varm...trots att det förmodligen inte är något bra tecken så kan man inte annat än längta...

2009-01-24 @ 16:25:58
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Veronica

Jättesnygga gardiner!

2009-01-24 @ 17:18:40
URL: http://mammappp.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag e oxå sjukt nyfiken på resultatet :-) Tråkigt att du e sjuk..Hoppas du blir bättre snart..Gardinerna var snygga....

2009-01-24 @ 17:27:21
Postat av: Ullis

Skulle det inte va snyggt med svarta "fransgardiner" ist? en tanke bara

2009-01-24 @ 17:28:39
Postat av: Ullis

Inte ist, utan TILLSAMMANS med de du köpt..f

2009-01-24 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0