Nåt smittsamt på gång eller???

Förrförra veckan när barnen var här, på söndagen, så skrek storeman förtvivlat på kvällen efter att ha lagt sig. Jag trodde han höll på att dö allra minst med tanke på hur det lät. Men nu var det ju givetvis inte så. Utan han hade upptäckt att hans stortånagel satt VÄLDIGT LÖST! Han hade inget minne av att ha klämt sig eller något sånt. Men han tappade den ju förra veckan hos pappaB.
NU kom lilleman ut och bad mig kolla en sak på  hans fot. En lös stortånagel!!! Vad fan är detta???!!!! *sveper in mina fötter i massa saker för att slippa smitta*
Det kan ju omöjligt tillhöra vanligheterna att man tappar naglar om man inte har klämt dom eller så. Väldigt märkligt måste jag säga.

Somnade en stund på soffan förut och vaknade utan illamående. Men nu är det tillbaka igen. Så jag tror jag ska lägga mig ner och kolla på någon film eller nåt i stället för att sitta här och uggla.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fy, bubblan.... Låter skumt.

2009-01-14 @ 20:28:49
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0