Natt

Det här med att vända tillbaka mitt dygn är inte lätt. Eller vända och vända.. Det är ju inte så att jag ligger och knölar hela dagarna.
Jag sitter här och ugglar och väntar på sömnen som inte vill infinna sig. Tycker det tar längre och längre tid tills jag blir trött.

Snön vräker ner fortfarande. Hoppas verkligen den får stanna nu så det inte vänder och blir regn imorrn eller nåt. För då var det ju totalt meningslöst med allt som kommit idag.

Nä, jag ska nog ta och kalla på obstinata Kisse och sen får jag nog ta och försöka sova iaf. Barnen och jag verkar ju inte ha samma uppfattning om vad sovmorgon är. Det har dom bevisat för mig många ggr. Fast i morse, eller ja, igår morse var dom tysta till 9. Så dom kan om dom vill. :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0