Påbörjat målningen

Jodå, jag är så förbaskat duktig så. Eller var. För nu har jag lagt ner för dagen.
Jag har skruvat bort kontakter, strömbrytare, lister (varför SKRUVAR man fast dom???) och MÅLAT! Hela stora rummet är iaf åt det vita hållet nu. Halva rummet är lite mer vitt då jag målat det ggr 2. Men resten orkade inte mina handleder. :/
Dessvärre inser jag att jag måste måla minst TRE ggr innan det täcker helt. Känns inte alls speciellt upplyftande faktiskt. Men va fan! Jag MÅSTE helt enkelt.
Inser också att man aldrig ska röka inomhus. För allt blir gult. Mina kontakter ser inte vackra ut. Inte heller mina golvlister tyvärr. Men golvlisterna hade jag ju planer på att spraya men det får jag inte för Vacker. Dom ska målas isf. Och det tänker jag då rakt inte göra. Däremot har jag inte frågat om man kan spraya kontakter och sånt! Och har man inte fått ett nej betyder det att man gör det och hoppas på att resultatet blir alldeles utmärkt. Har ju massa svart sprayfärg och jag är för snål för att köpa nya kontakter och strömbrytare. För det var en dyr historia om man nu inte ville ha vanliga vita fula. :)

Åh! *pustar och suckar* Jag är nog verkligen trött nu. Men jag måste ge mig iväg ner till apoteket en sväng. Noll treo hemma. Vilket en del kan tycka är bra. Men det gör inte jag. MÅSTE ha! För länge sen helst.

Och Tiagirl. Hur gör du när du målar då?! För jag hoppas att du inte skruvar bort kontakter UTAN att bryta elen. Det är ju faktiskt mer eller mindre livsfarligt. Pucko!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Nyfiken..Kan du inte ta lite kort så vi får se :-)

2009-01-22 @ 20:05:30
Postat av: Tiagirl

Jag rekomenderar dig INTE att spraya kontakterna och det där... :/

Ska du göra det så får du göra rent dom så mycket du bara kan för det lossnar och flagnar för minsta lilla.

Försök bleka ner dom istället, med klorin eller nåt?



Spraya lister? Är du miljonär??? Låt dom va eller måla...dom är väl mot golvet så det är väl ingen som ser... :)



Du..ha ett rör treo bredvid när du sover sen för du lär gissningsvis ha grymt ont i nacken som ger grym huvudvärk... Det får jag iaf när jag målar så mycket...

2009-01-22 @ 21:40:32
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0