Pratat med chefen

Ringde precis eftersom jag trodde jag lagt in fel tid i självservice. Men det visade sig att det hade jag ju inte alls gjort.
Men samtidigt som jag ändå hade henne på tråden disskuterade vi lite extranätter som snart kommer finnas tillgängliga. Förhoppningsvis. Och eftersom jag har minst tjänstgöringsgrad av alla där borta så... :) Nu visste hon ju förstås inte vad som kommer hända med nätterna. Men om det blir så att vi kan lägga dom på dagpersonalen så skulle hon iaf försöka se till så att jag får någon natt på mitt schema. Och jag kan ju nöja mig med någon natt i månaden. Passar mig alldeles utmärkt. Både tidsmässigt och lönemässigt. *håller tummarna*

Hmm, så mycket annat har inte hänt här. Vet ju inte vart jag ska börja riktigt. Men snart så... *planerar vidare*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0