Pratat med doktorn

Aerius 341:50:-
Bricanyl 151:50:-
Symbicort 631:50:- (Men han skrev att jag ska hämta TRE på en gång)
Betapred 110:00:-

Eh! Det här blir fan ingen rolig historia! Men han pratade om att man kan få betala 150:- i månaden för då kommer man upp i 1800:- på ett år. Så jag får väl sticka ner och höra vad dom säger om det. För tyvärr MÅSTE jag ju ha denna skiten. *suckar*
Fick lite skäll med för att jag inte tar den (oerhört svindyra) förebyggande astmamedicinen. Men jag har ju inte råd. Den har jag inte tagit sen jag och pappaB bodde ihop. Och det var väl liiiiite länge sen det. :) Förmodligen därför jag nu verkligen HAR astma. Jag som försökt intala mig i alla år att läkarna har fel. *fnissar*

Kommentarer
Postat av: Ullis

Gumman...Lyssna på doktorn nu :-)

Sex dgr kvar :-)

2009-01-14 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0