*pustar ut*

Det är inte ens i närheten av lätt att cykla hem med 4 kassar på cykeln och dessutom i kraftig motvind. Och därtill en liten latmask på cykel bredvid som gnäller om att det är jobbigt. Lägg då till lätt illamående och grym mensvärk på det med! *muttrar skitsurt* :/
Men hem kom vi iaf. Och nu behöver jag inte handla mycket förrän om 2 veckor. Om jag nu inte räknar med min och Ullis dag i Kalmar nästa vecka. För då ska det handlas. Med fördelen att jag slipper ta allt på cykeln och cykla hem med det.

Lyckades få med mig en plattång från Netto. Men nä... Den var ju kass! Min gamla är till och med bättre trots att den är många år gammal nu. Så jag skulle tro att det lönar sig att köpa en för 700:- som jag gjorde i stället för en för 59:- på Netto.
Sen kan det ju bero på mitt hår med. Det är väl lite i lockigaste laget så det kanske kräver lite mer än andras hår. :/
Roligast var iaf varningen på plattången:
THIS PRODUCT CAN BURN EYES!
*fnissar* Jo, det kan det säket... Det och mycket mer.

Snart dags att ge sig iväg för att hämta storeman igen. Börjar nästan se fram emot att han kan gå hem själv från skolan. För det är något han tjatar om dagligen. Att när man går i 2:an får man minsann gå hem själv. Och tja, han är rätt förståndig och försiktig av sig så han skulle nog klara det. Blir värre med lilleman när han ska börja skolan. Jag lär nog få både lämna och hämta honom tills han går ut minst högstadiet! *asg*

Lilleman: -Det var ju DÖSNYGGT! (Om mitt nya rosa dasspapper. Anar ugglor i mossen.)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Gu va jag har skrattat gott åt denna sida...Du e verkligen underbar...´

Kul när N cuklar bredvid å gnäller..känner igen det...

Sju dgr kvar :-)

2009-01-13 @ 18:10:00
Postat av: Ullis

Cyklar

2009-01-13 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0