Sjuk?!

Jo, jag är nog sjuk. Tror jag. Jag är iaf inte det minsta pigg.
Var ju pigg hela dagen igår förutom den där äckliga klumpen i halsen. Och en jävulsk hjärtklappning och tryck över bröstet. Men på kvällen blev det om möjligt ännu värre. Och dessutom grymt ont i magen. :/
Har väl inte sovit många timmar inatt. Mått illa och haft ont i magen om vartannat. Och nu känner jag mig mer död än levande. Febrig och jävlig. *suckar* Jag som egentligen måste hem och måla. Men det blir nog inget med det idag inte.
Jag håller mig kvar här i SS. Så får väl svinstian där hemma se ut hur den vill.

Ska nog ta och lägga mig ner på soffan och se om det kan finnas något kul på tv. Finns ju som tur är lite mer vettiga kanaler här än hemma. Tur jag är sjuk på rätta stället då. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0