Slut!

Fy f*n vad trött jag är nu. Sjukt trött. Men det är liksom ingen idé att lägga sig och vila nu. För då somnar jag väl inte inatt.

Målat färdigt i vardagsrummet. Tror jag. Eller jo, men jag ska nog banne mig ta taket imorrn iaf. Det ser ju så illa ut. Men väggarna är iaf vita. Hoppas jag. För det var ju mörkt när jag var färdig. :) Men jag tycker det ser bra ut. Och även om det nu lyser igenom någonstans tänker jag då absolut inte måla en gång till. Aldrig mer. Förutom kök och tak som jag då måste. :/

Har gått med tryck över bröstet sen igår. Och stor klump i halsen. *suckar* Ångest? Nu? Jag ska ju må bra. Och gör åxå för den delen. Så varför det känns såhär kan jag inte alls förstå.
Hoppas på lite bättring nu när jag iaf har fått i mig lite att äta äntligen. Har inte varit hungrig dom senaste dagarna ju. Men nu var jag på Ica och lyckades hitta kycklingsallad med chilimarinerad pasta. Hur dom nu kan kalla det chilimarinerad.. Jag fick ju vräka på Sambal Oelek innan det ens smakade nåt. :)

Nu kom den rabiate in med. *sitter alldeles stilla* :)


Kommentarer
Postat av: Lorei

Hmm... det där med ångesten... för mig händer det ju ofta att jag får som mest ångest just när jag börjar må bra. Kaos och depp vet jag ju hur jag ska förhålla mig till, men har lite svårt med att må bra. (Nu pratar jag om den där orationella ångesten, inte den vanliga "vad händer/vad gör jag/hur fan ska jag ta mig ur det här-ångesten) Jag katastrof-tänker och går och väntar på att det ska braka.

Fast jag börjar lära mig att säga till mig själv att jag är fjantig och ska sluta. ;) Dumt att skapa kaos bara för att, liksom...

2009-01-23 @ 20:41:35
URL: http://lorei71.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0