Snopet!

Nähä... Inte fick jag hämta medicin på avbetalning inte. Fan vad jag hatar dom där betalningsanmärkningarna.
Och jag kan tycka att det är förbannat märkligt att jag får köpa dator, ha mobilabonnemang ggr 2 på avbetalning men medicin som tom kan vara LIVSVIKTIG, det får jag inte ha. *vansinnig* Hade väl inte gnällt om det varit så att jag än idag fick skulder hos fogden var och varannan dag. Men nu är det faktiskt 2,5 år sen detta hände och jag har betalat och anmärkningarna försvinner i juli. Sådetså! Jag har fan inte ens fått ett endaste brev från inkasso under den tiden. Och dessutom har jag numera ett FAST jobb, vilket jag inte hade då.
Nu ska jag ringa till dom som bestämmer och säga precis vad jag tycker om detta. Och jag kommer inte alls vara rolig.

Kommentarer
Postat av: Ullis

På dom bara...

2009-01-14 @ 11:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0