Trött

Tror det är soff och filmdags nu. För sova det kan jag inte.
Hmm, undrar om förkylningen är på väg tillbaka. Jag nyser och nyser nu helt plötsligt. *suckar* Och som om inte det var nog har jag EN EXTREMT svullen hand. Undrat lite varför jag helt plötsligt fick så ont inne i handen men kom på ikväll att det givetvis var för att jag råkade använda min skruvmejsel för att skruva dit nya fönsterspärrar i kidsens rum. Och sånt får man ju absolut inte göra om man råkar lida av tryckurtikaria. *skitsur*
Tycker att det har varit lite väl mycket utslag och jävelskap sista tiden. Nu får det faktiskt vara nog ett tag framöver.

Städat, städat, tvättat, diskat, hängt tvätt, vikt tvätt, tvättat igen, lagat mat, diskat lite igen... Ja, det är väl vad dagen har gått till. Och handling. Och bad av oerhört smutsiga (för att inte tala om OBSTINATA) barn. :/ Dom åkte för den delen i säng väldigt tidigt trots att det är lördag. Och nu är det snart min tur. Efter en film då förstås. Om jag hittar något bra att titta på. Blir då inget snyftigt idag iaf. Får väl bli någon skräckfilm för dom andra ska sparas till jag har sällskap (som inte vågar titta på sånt).


Kommentarer
Postat av: Anonym

farligt gott det där med cocos hujedamej

2009-01-18 @ 17:23:05
Postat av: stina

farligt gott med cocos hujedamej

2009-01-18 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0