Vicevärden

Jo förresten... Jag var så duktig så jag ringde henne idag. Skulle ju fråga om man som alla tidigare år fick ställa sin gran nere vid soprummet. Och jodå. Det gick jättebra att ställa den vid soprummet borta vid glasigloon (stavas det så?) sa hon. Varpå jag frågade om jag inte kunde få ställa den vid "mitt" soprum här nere. Då frågar puckot varför jag vill det. Så jag svarade: -Kanske för att jag ska slippa springa genom HELA området med en stor gran som kommer släppa MASSA barr!
Ja, då helt plötsligt gick det så bra att lämna den vid "mitt". *suckar* Det har ju funkat alla andra år så det var väl självklart.. Men hon skulle väl jävlas bara för att hon inte tycker om mig och min kissande katt. Men och andra sidan tycker jag inte speciellt mycket om henne heller. Hon ska enbart vara glad att jag i stället för att ta saker för givet frågar henne innan! Sådetså!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Jösses...drog jag ur en propp eller med min kommentar??? Det var ju tomt här och poff tre på en gång!



Varför ringer man och fråga en sån sak? Det är väl bara att ställa ner den? Står ju inte ditt namn på den direkt!!! Jag skickade iofs Silas att kånka bort vår gran för lite pinsamt e det men annars hade jag ju gjort dt när det va mörkt!



Varför trycker du inte tabletterna i halsen på han med engång??? Finns väl inga katter som äter sånt frivilligt!!!

2009-01-02 @ 21:50:11
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Alina

snygg blogg! :)

2009-01-02 @ 21:55:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0