♥ 2/7

Jisses vad blåst jag är. Här sitter jag med världens sämsta samvete! Pratade med Vacker nyss (eller för någon timme sen) och sa att jag minsann inte alls skulle spela något ikväll. För eftersom jag vunnit en del (för mig är det mycket) 2 ggr i rad nu.
Har ju faktiskt varit duktig och slutat när jag vunnit iaf. Och plockat ut pengarna med en gång. Likså gjorde jag det igår.
Men nu fick jag för mig helt plötsligt att 200:- till kan ju inte skada att spela bort eftersom jag trots allt vann 1600:- igår. Så jag förde över och köpte 6 brickor på en gång. Och tro det eller ej, jag VANN! 1795:- bara sådär. Ingen är gladare än jag. Men det där samvetet är inte att leka med. :( Inte för att Vacker bestämmer över mig. Men jag satt ju och sa att jag inte alls skulle. Så nu måste jag än en gång erkänna för honom. *suckar*

Har haft en helt underbar dag! Ja, igår då. För nu är det ny dag igen. Jag hann med en hel del faktiskt. När jag väl satte fart vill säga.
Började med att försöka mig på att sola. Men nä, det är verkligen inget för mig. Varmt, svettigt och alldeles för ljust. Och oerhört tråkigt med för den delen.
Sen har jag färgat håret igen. Verkligen välbehövligt! Och nu när jag faktiskt har vunnit lite pengar undrar jag om jag inte ska ta och ringa till frissan imorrn och se om dom har någon tid nästa vecka. Det kan ju bli en spännande upplevelse att gå till en riktig frissa för en gångs skull. Det var ju liksom ca 24 år sen jag var där sist. *asg*

Har dammat, dammsugit och moppat hela lägenheten med. Till och med ungarnas rum. För i morse när jag kom upp hade Lilleman städat hela Storemans rum. Vilken kille! Bara sådär, utan att någon ens bett honom om det. Det var så fint och inte en liten pryl fanns det på golvet minsann. Alltså fick jag ju passa på. :)

Sen har vi varit nere hos Vacker och badat i havet och i vattenspridare (alla utom jag givetvis) och sen grillade vi. Barnen har farit runt och njutit, jag har bara myst mest. Gjorde visserligen lite nytta eftersom jag passade på att spraya på dom där förbannade ullössen igen. Det verkar fungera bra med vanlig grönsåpa och vatten till dom med. För det var inte alls många kvar nu. *pustar ut*

Och nu sitter jag här. Spelar en sista omgång och hoppas på någon krona till. Men sen ska pengarna flyttas!
Och jag ska??? Tja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Sova lockar inte alls. Jag sitter väl helt enkelt här och slösurfar tills jag blir trött då.

Jag är såååååå jävla lycklig! Och det känns såååå jävla bra! Bara så ni vet. *alldeles salig*


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vá härligt att du mår bra Tuttan!! E sååå glad för din skull...

2009-07-02 @ 13:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0