♥ 23/6

Jag är så trööööööööött!

Jobbat 7-14. Och nu blir det en snabb dusch, iväg och handla och sen ner till Vacker för att få god mat, massage och allmän ompyssling och uppmuntran (ja, det är ju tur man har drömmar iaf :) ) och sen blir det jobb vid 21:15 igen. Går av vid 7:15 imorrn och hoppas på att få sooooova länge. Men jag antar att vaktisarna som vanligt bestämt sig för att klippa gräs när jag jobbat natt. *muttrar* Fast jag kan ju åka ner till Vacker och sova kanske. Lite tystare och han har dessutom en rullgardin jag kan dra för så det blir mörkt. Jaja, vi får väl se.
Har dessutom lovat Stina att gå en sväng på marknaden imorrn. Men det är ju inte så säkert att jag orkar med det på förmiddagen som vi sa. Men hon lär väl ringa mig ikväll kanske.

*drar vidare*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0