♥ 24/6 -2

Åååååååååh!!! Snart blir jag galen. Jag vet inte hur mycket jag har skrivit här idag egentligen. Och rätt vad det är försvinner ALLT. Och liksom finns inte alls. Efter någon timme finns allt igen och jag fortsätter skriva och då försvinner delar av det jag skrivit iaf. Blir galen snart!

Gick iaf och lade mig strax efter 8:30. Vaknade senare någon gång med ett ryck för att jag var varm och grymt pissnödig. Kollade snabbt på klockan i köket innan jag sprang med raska kliv till toan och fick för mig att den var 16:15!!!
Blev inte nådigt förskräckt och tänkte att det är bäst jag sätter mig vid datorn och försöker piggna till då. Och när jag dyker upp vid skärmen ser jag att klockan inte är mer än 11:15. *jättesuck* Inte ens 3 timmars sömn ju. :( Försökte lägga mig igen men hjärnan gick på högvarv med tankar på allt som måste göras här hemma. Tankar om jobb. Tankar om det mesta. Så det var lika bra att kliva upp igen.
Så nu sitter jag här. Pratat med chefen om lite mer nattjobb fast det kunde dessvärre inte hon bestämma utan jag fick lägga mig tillgänglig i TimePool. Och dessvärre var det dagar/nätter när jag har barnen. Men nu har jag pratat med Vacker också och fått han att ta hand om barnen om jag nu skulle få någon extra natt i slutet av Juli eller början av Augusti. Bra! Det är ju fina pengar som sagt...

Hmm, jag är seg. Men inte trött. Funderar på om jag ska ta tag i att slipa köksbordet (på MITT vis, inte på det viset Vacker säger att jag måste) och lacka det. Tror på min idé och det kommer bli såååå fint. Sådetså! Fast jag känner mig inte så grymt sugen på att göra det för det låter ju så förbaskat om den där slipmaskinen. :/ Ja, jag får väl se. Kanske, kanske inte.

Hungrig börjar jag nog bli med. Inget finns det hemma. Inget av det jag är sugen på iaf. Jag vill ha Start och ölandska jordgubbar. Mmm.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Hittade hit via mer-trafik.se och tänkte säga hej! ^_^



Kika in och lämna gärna ett avtryck i min blogg http://tjelsi.com



Trevlig sommar :)

2009-06-26 @ 18:10:36
URL: http://tjelsi.com
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej söötnos! :] <3

SKa vi lägga till varandra på bloglovin? <3

2009-06-27 @ 14:12:20
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0