♥ 30/6

EFTERLYSNING!!! Vart f*n är SOLEN???? Jag har ju faktiskt semester och då ska det vara sol. Även om jag nu helst inte alls vistas i solen. :)

Vaknade vid 7-tiden. Tänkte somna om men som vanligt gick det inte eftersom tankarna, idéerna och planerna började mala i huvudet. Än det ena, än det andra. *suckar*
Jag har så förskräckligt mycket i huvudet. Påbörjar massa men slutför ju inget. Hopplöst!
Fast idag ska jag försöka ta tag i en liten del av allt som ska göras här hemma iaf.

 Min "vita" vallmo.

 VAD är detta??? Vacker säger ogräs, jag gissar på något i spikklubbeväg. Fin är den iaf!

 Jag har påbörjat slipning av köksbord.

 Storeman och Vacker har fortsatt. Men det är lång väg kvar. :)

 Vackers buskar med "bomull" på. Som vi senare såg RÖRDE sig. Ullöss kom jag nog fram till att dom läskiga små asen heter. Och nu ska dom utrotas!!! *kräks*


Kommentarer
Postat av: Ullis

Bordet kommer bli kanon ju...Fina blommor ;-)

2009-06-30 @ 16:43:45
Postat av: Anonym

Härligt med ullöss...NOT! Hatar dom satarna. Dom omöjliga att få bort men dutta med outspädd pyrex på dom med tops. Behandlas effektivare!

2009-07-01 @ 17:41:37
URL: http://soori.blogg.se/
Postat av: Tiagirl

En blå ballongblomma! :) I dom där gröna blad-kapslarna sen blir det runda bollar som sen torkar ihop nör fröna är klara... Säkert nåt d fått från mig i frö.

2009-07-01 @ 20:57:17
URL: http://tiagirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0