♥ 4/6

Fan vad kass jag är på det här nu för tiden. Har liksom ingen ork eller lust att skriva. Eller lust har jag. Och massa tankar mest hela dagarna om saker jag ska skriva, men när jag väl sitter vid datorn sitter jag bara och spelar. Spelar, spelar och spelar. Dock inte för pengar som förr. :)

4:e juni idag då. Men i morse när jag och barnen gav oss iväg till diverse ställen började jag fundera på om jag helt enkelt hade missat ett par månader under detta året och plötsligt hamnat i oktober eller så. Soligt var det. Men blåsigt och riktigt snorkallt!
Jag hoppas verkligen att det snart blir sommar på riktigt. För såhär tråkigt väder vill jag då rakt inte ha.

 
Lilleman har fått nya glasögon. Och han valde rätt, för billiga var dom. :) Dessvärre har ju synen blivit sämre, men vi hade väl egentligen inget annat att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0