♥ 8/6 -2

Puh!

Borgholms hälsocentral ringde upp vid 8:07. Och vi fick en tid vid kl 11. Ja, Lilleman fick en tid.
Vid 11:15 kom taxi och hämtade oss alla, körde ner Storeman till skolan och vi andra fick åka till Kalmar. *suckar trött*
Nu i efterhand inser jag att buss hade varit det smidigaste eftersom taxin körde runt halva Öland för att hämta sjuklingar. Tror inte vi var i Kalmar förrän 12:40!!!
Direkt upp till röntgen och kom in relativt fort faktiskt. Eller, för mig gick det fort. Lilleman tyckte det var drygt. :) Sen blev det till att vänta igen på svar från bilderna. Och jag planerade resan hem redan då. Först besök på Mc Donalds och sen bussen hem för att hämta Storeman.
MEN, nädå... Sköterskan kom ju med besked om att vi skulle vidare till AKUTEN! Så det var bara att pallra sig ner dit och åter igen VÄNTA. Vänta, vänta, vänta...
Smärtstillande, läkarundersökning och sedan gips. Strax innan 15 var vi äntligen färdiga för hemfärd. Då blev det buss direkt ner till Borgholm, korv på Pressbyrån och kanelbullar med hem i en påse.
Nu ska Lillemans kläder torka och sen kommer pappaB och hämtar den lilla skadade! *fnissar*

 Såhär kul var det att vänta, tydligen. :)

 Gipsad och färdig för hemfärd!

Han hade "bara" en liten spricka i armen. Iaf tror jag att jag kan förklara det så. Inget som är helt av iaf. Och han behöver bara ha gipsskenan (för han är inte gipsad runtom) i 2-3 veckor och sen klipper vi själva bort det.
Mao, inte så illa. Men värre än vad jag trodde. Usch och fy vilken hemsk mamma jag är!!!!


Kommentarer
Postat av: Ullis

DU E BÄST!!!!



Puss...

2009-06-09 @ 10:26:17
Postat av: Terer

2009-06-09 @ 18:18:43
Postat av: Teres

Du er som Ullis sier bäst, du tog han til läkaren och visade han att du tog hans ont på alvar.

Vi tänker mycket på er.

kram

Teres

2009-06-09 @ 18:21:30
Postat av: Sofia

Söt bloggdesign :)

Checka gärna min blogg också (;



/giovannetti

2009-06-12 @ 13:17:26
URL: http://giovannetti.webblogg.se/
Postat av: Pilstyrarna

Vad väljer du en vanlig dag på stan - rulltrappa eller vanlig trappa?

http://pilstyrarna.blogg.se

2009-06-12 @ 17:01:39
URL: http://pilstyrarna.blogg.se/
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

cool blogg. följa varann på bloglovin?

hittade dig via mer-trafik.se

2009-06-15 @ 03:05:32
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0