♥ 8/6

Om en kvart skulle jag ha börjat jobba. Men nä, inte idag. Lilleman är "sjuk". Och i stället får jag ringa världen runt för att berätta för jobb, fritids, förskola att jag och barnen inte kommer.
Och nu sitter jag och väntar på att Hälsocentralen (jag undrar såååå varför det inte heter Vårdcentral längre) i Borgholm ska öppna. Han cyklade ju omkull igår, den lille mannen. Och han har så fruktansvärt ont i handen, handleden. Jag tycker dock att det verkar bli snäppet värre när jag är i närheten. Men det är väl lika bra att vi knallar upp dit idag och kollar så det inte är brutet eller iaf någon liten spricka. Man vet ju aldrig.

*väntar, väntar, väntar*


Kommentarer
Postat av: Ullis

Heter det "Hälsocentral"??!!hade inte en susning

Sen NÄR heter det så??

2009-06-09 @ 10:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0