♥ 13/5

Jag hann väl inte mer än klicka på spara och publicera-knappen och påbörja en cigg igår förrän Vacker ringde och sa att nu hade han minsann slutat! *suck* Vaddå? Jobba över i hela 2 minuter! *muttrar* Så det var bara till att stressa och ge sig iväg.
Fast nog är jag glad att han slutade i tid. För det betyder mer tid med honom för mig! *ego* :)

Ska se hur långt jag hinner idag då. För jag antar att det lär ringa ganska snart.

Vaknade vid 4:30 i morse. La mig förvisso skapligt tidigt men inte så pass tidigt så jag uppskattar att vakna av dom förbannade fasanerna vid den tiden. Dom är ju bara för mycket! :mad: Det måste ju finnas hur många ställen som helst för dom att vara på men av någon anledning så verkar det som att dom bestämt sig för att stå nedanför Vackers sovrumsfönster och skrika hutlöst tidigt. Och skriker dom inte så flaxar dom med vingarna (tror det är det dom gör iaf) så det bara dånar.
Ska fan lägga till dom på listan med djur jag inte tycker om. Alternativt köpa mig ett luftgevär. Inte för att skjuta dom. Mest för att skrämmas lite. :)

Idag har jag verkligen haft semester. Jag har inte gjort ett endaste vettigt handtag här hemma. Förutom att diska upp liiiite av disken. Resten får vänta tills en annan dag när jag känner mig mer manad. Eller när jag har mer karaktär.

Nä... Här har jag inte ro att sitta. *gör annat*


Kommentarer
Postat av: frida

svara på "dagens fråga" i min blogg !? :)

2009-05-13 @ 20:52:55
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: Tgirl

Ja bara ge dom!!! Du kan få låna farfars gamla luftgevär som ligger nånstans! Du skrämmer nog inte bara fågelskrällena...håller mig nog undan för det är nog inte skjutet med på många decenium! :)



Va fan kommer alla smajlisar från i din blogg numera?!

2009-05-14 @ 09:19:25
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0