♥ 1/5

Vaknade klockan 6, relativt pigg och utvilad. Låg kvar i sängen till 7. Sen upp och rökte en sväng. I solen, med fåglarna kvittrandes och fasanerna springandes runt i trädgården.
Hmm, jag hatar verkligen fågelkvitter, och jag hatar verkligen fasanernas förskräckliga skrikande. Men åh vad jag älskar att få vakna nere hos Vacker. Och ÅH vad jag vill ha en trädgård. Hela tiden. Inte bara varannan vecka.

Varit i Kalmar en sväng. Jula, Bauhaus, Rusta, Byggmax och Jysk. Eftersom jag inte fick åka hem och hämta bankdosan för att föra över pengar innan så fick jag låna av Vacker. Och eftersom jag inte gillar att låna handlade jag inte heller speciellt mycket. Bra!
Tror bara jag köpte nödvändiga saker. Hängare till barnen i hallen, ny spegel till hallen, 2 nya cykellås till ungarna och en alldeles jättefin SVART vattenkanna i modell lite större än min på 2 L. Så slipper jag ränna in och ut mest hela tiden när jag ska vattna på balkongen i sommar. Ja, det var väl vad jag fick med mig hem. Kan inte komma på något annat.

Är hemma en sväng och bara tar det lugnt. Funderar på om jag ska ta och planterna den där Dr Westerlund till AMK som jag lovat henne. Så kan jag ju springa förbi jobbet med den sen när jag ska GÅ hela vägen ner till Vacker.
Jaja.. Vi får väl se om jag har lust att skita ner mina händer med sånt.


Kommentarer
Postat av: Josie

Fin blogg (:

2009-05-01 @ 15:43:16
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej.. Är du som jag och tycker om att åka på kryssning? Gå då in på min blogg och berätta gärna vad jag kan skriva:)

2009-05-02 @ 12:22:12
URL: http://kryssningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0