Bored

Och då gör man sånt här onödigt. Eftersom jag inte kan komma på något annat. Och inte har jag något vettigt att skriva om heller.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Ja
3. Är du uttråkad?: Jo visst
4. Är du ledsen?: Nej
5. Är du italienare?: Nej
6. Är du cool?: Klart jag är
7. Är du från Irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, och inte har dom varit heller

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jo, det kan jag nog påstå att jag gör.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Inte som jag vet om. Tror jag.
7. Är du kär?: JAAAAAAAA, så rackarns!
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Blir stor? Äldre menas det nog. Men nä, jag tror inte jag vill det.

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Just nu är det mer hemmakvällar. :)
7. Pengar eller lycka?: Lycka
8. Dag eller natt?: Natt
9. Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Eh, det minns jag inte
2. Brutit nåt?: Ett par tår
3. Gjort nåt du ångrar?: För mycket
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, men åkt uppåt fort och högt.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja
6. Ätit en hel tårta?: Inte på en gång givetvis! Vem fan gillar magknip liksom!!
7. Gjort bort dig offentligt?: Jo, det är ju tyvärr sånt som händer!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja, och det blev jag igen. *lycklig*
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Kanske när jag var liten. Nu gråter jag inte, jag sörjer
10. Velat försvinna?: Ja

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Jobbet
2. Telefonsamtalet du fick: Vacker
3. Personen du var med: Var med? Umgicks med? Barnen isf. Och Vacker. 
4. Roligaste grejen som hänt: Om det menas med idag så får det bli avsnittet med AFV som vi såg
5. Personen du smsade: Vacker
6. Personen du tänkte på: Vacker
7. Du skrev till på myspace: Har inte myspace
8. Du kommenterade: Vackers mage? Om vi nu inte pratar bloggkommentarer!
9. Du tillbringade natten med: Vacker
10. Du kramade: Storeman

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej snygging! <3

Vad säger du, om jag säger en specialdesignad bloggdesign för endast 100lappen, tillverkad endast för dig, efter dina önskemål?

Hör av dig snarast om du är intresserad!

oxox

2009-05-23 @ 11:00:51
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0