♥ 20/10

Morrn morrn!

Pigg och vaken sen lite innan 7. Skönt att slippa vakna av klockan och vara skittrött för en gångs skull.

Sitter och väntar på att klockan ska bli 9:15 eller så. För då ska Storeman (en INTE kul herre idag) och jag bege oss till Kalmar för en heldag.
Han ska till tandregleringen för att röntga tänder så jag tänkte att vi tar en heldag när vi ändå ska in. Det är ju inte ofta han och jag är ensamma.
Tänkte knalla runt på stan lite och iaf kolla om jag kan hitta mig en riktig vinterjacka. Det är ju så förbannat kallt redan nu så jag tror jag snart fryser ihjäl! :/
Sen ska jag handla lite annat smått och gott. Hoppas jag. Brukar ju aldrig hitta något när jag väl är iväg.

 Nytt!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Skönt att äntligen ha nytt va? Lär ju hålla så länge du bor kvar =)

2009-10-20 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0