♥ 12/9

Det var då rysligt vilken aktivitet det är på mig och mitt skrivande. :) Nä, jag vet inte vad som har hänt om jag ska vara ärlig. Jag sitter här om dagarna och har så förbaskat mycket att skriva men när jag väl ska ta tag i det har jag ingen lust utan avvaktar och sen blir det inte av.

Hur eller hur så  händer det inte alltför mycket spännande i mitt liv. Bara det gamla vanliga liksom. Jobb, barnbestyr, cykla hit och dit, städ, tvätt, handling och åter igen massa jobb. Fast en hel del mys är det ju med förstås. Det väger upp en hel del. :)

På måndag ska jag till banken för att prata banklån! Fy f*n så läskigt. Gjorde en ansökan via nätet igår och idag ringde det någon Ronny som sa att han varken ville säga bu eller bä. Men han ville träffa mig på måndag för att prata om det iaf. Lite positivt hoppas jag att det är då. Jag behöver dom där ynka kronorna jag ska låna isf. Och jag VET att jag har råd med det även om inte Ronny tycker det. *bestämd*

Idag, för första gången på många, många månader har jag fått tillbaka min urtikaria igen. Har väl haft något enstaka utslag i månaden sen i mars någon gång men inte mer än så. Och nu hoppades jag verkligen att det hade gett mig sig och aldrig mer skulle komma tillbaka igen. Men jag är väl ingen som har tur med något. Positiva saker händer liksom inte mig. Så därför sitter jag här med mängder av utslag på magen och på ryggen. ÅÅÅÅÅÅH!!!! Jag hade liksom glömt hur illa det kan vara när det sätter igång att klia. Och tyvärr är väl bara detta början för det är ju inte ens i närheten av hur illa det en gång var.

Tror faktiskt jag ska ta och gå till sängs nu. Finns då inget roligt att göra vid datorn. Och inte kan man göra alltför mycket hemma  heller eftersom allt jag behöver göra låter för högt och stör grannarna. Och inte har jag min Vacker här heller för han är bortrest. *suckar* Han ska ju liksom sitta fastklistrad i mig hela tiden helst. Om jag ändå hade fått bestämma. :)
Jaja... Jag lär väl överleva! Detta, som allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0