♥ 17/9 -2

Puuuuh! Nu har jag varit på banken och fixat med alla tusen papper. Och sen några tusen papper till. :) Jag har fått in pengarna på mitt konto och nu har jag även gjort av med en stor summa av dom.

Ellos är betalt. H&M är betalt. Kyl och frys är beställt och kommer om ca en månad.

Och nu som pricken över i:et har jag hittat en soffa, precis en sån jag vill ha, på Blocket. Ringt annonsören fast utan svar. Precis knåpat ihop ett mail och inväntar svar. Med lite tur finns den kvar och med än mer tur kan dom kanske frakta hit den. Dom bor ju i närheten iaf. Och då sparar jag ju närmre 2000:- i stället för att köpa en alldeles ny på Ikea som var tanken från början. *håller tummar och tår*

Som om inte allt detta var nog så har jag varit duktig och sagt upp såna där fåniga prenumerationer som jag titt som tätt blir pålurad. Som tex tandborstar och trosor mm. Och jag ska då rakt inte gå på såna dumheter igen! *väldigt bestämd*

Mitt enda mörka moln på himmeln denna dag är just vad Tiagirl kommenterade nyss. Jotex har kommit ut med sin julkatalog! LIVSFARLIGT helt enkelt!! Jag har inte vågat kolla än. Och tur är väl det. :/

Kommentarer
Postat av: mammagladh - Snälla, stötta mig

Håller tummarna för att soffan blir din!

2009-09-17 @ 16:46:12
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh den är såååå skön, mormor har en likadan fast i annat tyg :) Grattis :)

2009-09-18 @ 07:33:47
Postat av: Anonym

Vi kan beställa tillsammans från Jotex, i mitt namn...Sen ger du MIG pengarna =))

2009-09-18 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0