♥ 17/9

VEM har smittat mig med någon slags fökylning? Jag är ju ALDRIG sjuk. Men nu som en blixt från klar himmel så har jag minsann ont i halsen, snorar, ont i ryggen och har dessutom feber tof. *suckar* Och inte fan blir det bättre när jag inte får äta treo. Iaf inte så Vacker ser det. Men jag har lyckats lura av honom ett par stycken. Tyvärr lär det inte hjälpa om jag inte får trycka i mig minst 15 idag.

Klockan 11 ska jag vara på banken och träffa Ronny igen. Skriva lite papper och så. Och lämna den förbaskade koden till PPM som han var snabb att beställa till mig. Trots att jag försökte berätta att jag liksom aldrig kommer bli så gammal så att jag ska gå i pension. Men han köpte nog inte min förklaring och nu kommer han säkert tvinga mig att spara massa pengar. *muttrar*

Efter banken bär det av till El-hörnan för att iaf kolla om dom har kyl/frys till något sådär skapligt pris. Mao max 10 000:- Finns det så beställer jag och betalar med en gång! Så har jag iaf det avklarat.
Present till Storeman ska jag köpa med. Han fick ju bara något litet häromdagen när han fyllde eftersom jag inte hade råd med det han har önskat sig i alla år. Någon polisstation av LEGO som är SVINDYR. Men nu ska han få den. Tycker att han är värd det faktiskt. :)

Väl hemma sen ska jag logga in på banken och betala av både Ellos och H&M! Och det ska bli sååååå förbannat skönt att bli av med det. Även om jag nu förvisso har andra lån i stället så är det stoooooor skillnad på räntan. Synd bara att det skulle ta mig sån tid att fatta att det verkligen är illa att handla kläder och annat smått på kredit. Samtidigt har det varit en bra TILLFÄLLIG lösning när det har varit väldigt ont om pengar.

Kommentarer
Postat av: Michaela

krya på dig! :(

2009-09-17 @ 10:19:34
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Tiagirl

Gå inte in och dregla över jotex julsortiment(+julrea då...)!!! :) Svårt att låta bli när det är synd om en. Typ mig då.

2009-09-17 @ 13:30:49
URL: http://tiagirl.nu
Postat av: Anonym

Jag e såå djävla stolt över dig gumman...

2009-09-18 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0