♥ 18/9

Jag är SJUUUUUUK! På riktigt ju. :(
Ringde och rådfrågade chefen idag om jag verkligen skulle jobba ikväll eller inte. Jag är ju inte av typen som gnäller i första taget. Men jag vet ju hur rädda alla är för den där fåniga svininfluensan så det var bäst att höra om jag var välkommen eller inte.
Hon tyckte att jag iaf kunde vara hemma ikväll. Och så ska jag ringa henne ikväll och se om jag ev kan orka jobba i morgon.
Och nu inser jag att jag faktiskt är sjuk som sagt. För jag fick ju soffan levererad hem nyss (för ett par timmar sen kanske) och det var inte det lättaste att bära upp den för trappan inte. Jag blev helt slut och det var inte ens i närheten av tungt ju. Jag har ont i kroppen och är liiiiite febrig till och från. Mao är jag inte döende men så fort jag gör något känns det som att jag ska dö! :) Alltså är det nog bra att jag är hemma från jobbet ikväll. Trots att det är en förbannat dyr historia att vara sjuk.
Imorrn får jag se hur det blir. Ikväll kanske jag är jättepigg igen. *håller tummarna*

Jo, soffan ja. Den är hemma! Och den är såååå fin så. *nöjd* Tror minsann att jag ska gå och lägga mig på den en stund nu. Bara vila och ta det lugnt. Resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du SKA va hemma å vila, för du e faktiskt SJUK på RIKTIGT!!!!!!!! Krya på dig ;-)

2009-09-18 @ 20:52:23
Postat av: Ullis

De sista kommentarerna e mina ;-)

2009-09-18 @ 20:53:17
Postat av: Tiagirl

Den soffan är otrolig sov-vänlig... :/

2009-09-19 @ 11:30:08
URL: http://tiagirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0