♥ 26/9

Jag är såååå lättroad. Och det som oftast roar mig är andras fel och brister! :)
Idag har Ullis roat mig hela kvällen. Märk väl att jag är så oerhört trött och uttråkad och därför roar det mesta mig just nu.
Hittade iaf ett gammalt recept jag fått av henne en gång. På rulltårta (som jag inte ens äter). Till fyllning har hon angett MARSIANKRÄM! Och sylt med förstås. Men jag undrar var f*n marsiankräm är?! *asg*
Var ju tvungen att snabbt sms:a henne och påpeka detta. Jag skrev:
Åh! Jag tror jag smäller av! Har du marsiankräm när du gör rulltårta? :) Hittat ett av dina recept jag fått! :) :) :)
Hennes svar:
Ingen aning, har man inte sylt och grädde? :)
Och genast blev ju allt ännu roligare!!!

Har jag sagt att AFV är ett av mina absoluta favoritprogram? Har jag sagt att skadeglädjen är den enda sanna glädjen? ;) Riktigt så illa är det inte. Men liiiiite kul är det faktiskt.

Idag har det jobbats (hmm, igår då), städats, putsats fönster, bakats tårtbotten, tvättats, mysts (det lät märkligt) och nu borde jag sova för imorrn ska Storeman ner på stan och sälja vykort. Och jag har väl inte så mycket annat val än att följa med ner. Tur i oturen är att jag slipper står med honom att sälja iaf. Jag avskyr folk! Och nu är det mängder av dom här nere i staden igen. :/


Kommentarer
Postat av: Bella

hEJ fin blogg=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

2009-09-26 @ 10:14:30
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej

De var länge sen jag läste här, men gud var du grejar å stånkar å pysslar,,,,he he he

2009-09-26 @ 17:43:48
Postat av: Ullis

Kul att jag kunde roa dig med ett gammalt recept gumman...Bjuder på den....Skrattade rätt gott själv åt det, när jag väl hade fattat att det var kul..asg...

2009-09-26 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0