♥ 23/4

Nu är det kväller igen.
Varit i Kalmar med Lilleman idag då. Röntgen av tänderna. Allt så bra ut och besöket var över på mindre än 10 minuter tror jag. 11 tänder har han bara tappat. Och dom två saknade syntes minsann bra. Dom är på G. *pustar ut*
Vi passade på att ta en sväng på stan sen. Skulle kolla lite vårjackor men det är banne mig stört omöjligt att hitta några som både är snygga och i vettig prisklass.
Det enda jag hittade var nya kepsar, strumpor och ett par byxor till Lilleman.
Och sen var jag på Lagerhaus(e)? och köpte fint presentpapper och presentsnören.
Knallade bort till Baronen en sväng och mötte Camillos. Var borta och tittade på lite djur. Hittade massa spännande. *planerar*

Sen blev det bussen hem. Möttes av hagel och regn. Hämtade Storeman och sen hem för att slappa!
Lugn och skön kväll. Storeman har varit hos en kompis och på söndag ska han tydligen med dom till Leos Lekland. Nån gång i helgen ska vi också försöka hinna med att fira Lilleman som fyller år på tisdag nästa vecka men då är hos pappaB.


Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Dags att plocka bort snöflingorna nu ;)

2010-04-24 @ 13:10:47
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: Tobbe

Hejsan, Allt bra denna söndagen?

Vad händer idag? :)

2010-04-25 @ 14:16:56
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0