♥ 25/4

*pustar ut* Varit en lååååång dag idag. Jag som är van vid min tantvila mitt på dagen har fått avstå den idag. :)

Storeman har varit iväg hela dagen på Leos Lekland med en klasskompis.
Och jag och Lilleman har varit hemma hos Vacker. Lilleman har hjälpt till att räfsa, plantera, vattna och tvätta altanen med högtryckstvätten. Lycklig kille.

Jag smet hem lite tidigare för att slänga ihop Lillemans tårta och förbereda middagen.
Firade Lillemannen idag eftersom han är hos pappaB nästa vecka när han fyller egentligen.

  

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment



Kram Sanna

2010-04-26 @ 09:01:50
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Ullis

Fin tårta =)

2010-04-26 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0