♥ 19/8

 Var sitt par till ungarna, 90:- st!!

 Till den kommande "sonen". 100:-

Varit i Köpingsvik på Sportrea. Hittade mycket bra. Detta och ett par svarta linnen till mig. Någon/några tröjor till Vacker.
Sen var vi en sväng till Kalmar med. Men där körde vi mest bara runt och kollade läget lite. Och käkade förstås.

 ÄNTLIGEN! Jag trodde aldrig det skulle hinna slå ut något alls på min änglatrumpet. Den har inte haft en bra sommar alls i år. Först dog den nästan när jag hade blomvakter över ett dygn som inte vattnade tillräckligt. Sen har den mer eller mindre blivit uppäten av idiotiska larver. Den har ramlat ett par gånger i sommar och tappat mängder med stora grenar. Tvestjärtarna verkar också gilla att tugga i sig av den. Och nu sista tiden har den fått ohyra (spinn) på sig och mår inte alls bra. :( Men jag är glad att jag iaf hann få se en klocka utslagen. Och det är fler på gång faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Säg till innan du klipper ner den sen, vil l ha några kvistar av dig då. Såna som är Y-klippta, då brukar dom blomma året efter. Om den överlever vintern vill säga. Jag har ju bara rosa. Köpte en gul på netto i våras men när, om den blommar så är det ju inte så säkert den är i den färgen...verkar väldigt slumpmässigt när man köper där!

2010-08-22 @ 07:14:01
URL: http://thima.se/ord/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0