♥ 27/8

I måndags postade jag min ansökan om havandeskapspenning. Det betyder att Försäkringskassan borde ha fått den i tisdags någon gång. Sen brukar det ju vara minst 30 dagars handläggningstid. Men IDAG fick jag brev från FK om att min havandeskapspenning redan var beviljad! Jag är grymt imponerad. För mina tidigare erfarenheter av FK är inte alls så positiva. :/ Tur dom kan glädja mig någon gång.

Jobbat mina 2 första dagar efter semestern. Och allt är som vanligt igen. Det känns som att man inte har varit därifrån ens. Nu är det ledig helg som gäller. Eller nä, för det är som vanligt KRIS på jobbet! *morrar* Så imorrn kväll "måste" jag jobba 5,5 timmar. Jag tänker pengar och ser helt enkelt till att orka. Jag som hade bestämt mig för att inte jobba något extra alls den här sista månaden innan ledighet. Om det nu inte skulle dyka upp några nätter förstås. Dom tackar man inte nej till. :)

Tror det är dags att stänga av datorn och hoppa i säng eller nåt. Finns inget annat att göra nu när Tele2 har sänkt min hastighet igen. Den där begränsningen på 5 GB är inte rolig alls. Inte för att jag brukar göra av med så "mycket" men nu när jag har haft semester i månad har det ju gått åt lite mer. Och jag får väl stå ut med den här hastigheten tills på onsdag då. Vare sig jag vill eller inte.

Kommentarer
Postat av: Emanuel - Pengar och Prylar

Hej!

Vi har ganska nyligt startat en blogg som handlar om ekonomi för privatpersoner, hur man sparar en slant, och hur man kan få hem gratis varuprover från olika ställen.

Det skulle vara jättekul ifall du ville titta in och kanske lägga till oss på bloglovin =)

2010-08-28 @ 00:52:47
URL: http://merdeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0