♥ 3/12

Oj vilken tur jag har ibland. Vice-värden dök upp här i morse IGEN. Han har beställt en ny vattenberedare till mig som kommer nästa vecka. Och då blir förhoppningsvis min ventilation liiiite bättre här hemma. Och dessutom kanske vi kan få varmvatten till lite mer än en dusch och en disk.
Och när han knallade runt här idag kollade han köksfläkten igen. Inte bara om det läckte vatten utan även om den fungerade. Och det gör den ju. Om än lite dåligt. Då sa han att han minsann skulle beställa en ny fläkt till mig också. Vilket dom inte alls borde göra eftersom man själv betalar dom här. Men jag skulle få en. *tackar*
Och sen ska han ringa om att dom ska komma och fixa avloppet här IGEN. Det är ju stopp i köket men dom fixade ju inte det ordentligt sist. Så nu får dom minsann komma tillbaka. :)

Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :)

Händer till helgen?

Hoppas du får en trevlig helg iallafall :)

Kramar!

2010-12-03 @ 10:29:11
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Js

Grym blogg (:



Hur har din dag varit idag då??

2010-12-05 @ 16:21:28
URL: http://saavurdic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0