♥ 20/2

Åh vad det snöar! Det snöar, snöar och snöar.. Det tar liksom aldrig slut! Vi har VINTER. På riktigt. Äntligen.
Dock är jag oerhört irriterad på att dom inte kan ploga vägarna. Med att ploga menar jag då mer än att bara ta bort det översta lagret av snön som dom verkar göra i denna kommunen. Och inte kan jag förstå varför dom inte sätter sig i plogbilarna vid 5-snåret på morgonen som dom gjorde förr. Nu börjar dom ploga framåt 13-tiden om man har tur. Och det är under all kritik minsann!
MEN, jag gnäller inte på alla. För vaktmästarna i mitt område sköter sig mer än utmärkt. För dom plogar tiiiidigt på morgonen och sedan flera ggr till under dagen. *berömmer*

Jag är TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT. Så fruktansvärt trött. Och inte kan jag sova. Jo, hemma hos Vacker. Där gör jag inte annat än att sova. Men här hemma, här går det bara inte.
Har försökt ligga på soffan och vila en stund nu innan jobbet men jag får inte en blund i ögonen. Det bara kryper i hela kroppen! Rastlös och sömnlös är ingen bra kombination alls märker jag. :/

From den 12/4 ska vi på jobbet göra våra egna scheman. Tanken är bra med systemet men det saknas personal tyvärr! Och det är inte lätt att få ihop det då. :(
Sitter och försöker knåpa ihop ett schema på 6 veckor nu. Det går väl sådär. Jag vet ju hur JAG vill ha det. Men det fungerar ju inte i praktiken tyvärr. Men jag slänger väl ihop ett önskeschema och håller tummarna. Trots att jag vet att man kommer få ett riktigt SKITSCHEMA sen.
Jag ska bita ihop.. Det är ju bara fram till semestern! :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Usch vad jobbigt att du inte kan slappna av och sova gott hemma =) Tur att du kan nana gott hos Vacker iaf =)

Håller med dig ang schemat. Det heter ju så fint : Önskeschema, men i slutänden kommer det säkert bli :Skitschema, iaf hos er =(

2010-02-22 @ 10:09:36
Postat av: maria

Hej!

Jag är med i en tävling om en dator och jag behöver verkligen din röst:) Röstar du på mig så har du även chansen att vinna ett handsmycke på min blogg också.



http://event.asus.se/goanywhereinstyle/competitions/outfit/0188

Tryck på länken och sedan på den rosa snäckan bara.



/Tack på förhand:) Maria

2010-02-26 @ 22:26:26
URL: http://marywiklund.blogg.se/
Postat av: Almiiza

:D

2010-03-11 @ 11:07:50
URL: http://almiiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0