♥ 28/2

Öh! Jag mår illa. Jag känner mig febrig. Jag har ont i kroppen. Och som om det inte vore illa nog har Vacker smittat mig med sin förbannade förkylning. För nu rinner min näsa och halsen gör ont!!! VARFÖR ska jag drabbas av förkylningar om och om igen?! Vem fan är det som vill straffa mig? Jag som varit så snäll och beskedlig i flera år. *tycker*

Det töar. Det töar idag med. Det är ju snart ingen snö kvar här. :( Bara massa blask, blask och blask. Jag vill ha snö och minusgrader fortfarande.
Fast jag måste ju erkänna att det var förbaskat skönt att kunna cykla till affären igår på den rena asfalten. Utan att behöva vara livrädd att halka omkull med cykeln. Utan att behöva vara rädd att göra bort sig. Men det är också den enda fördelen med detta töande.
Barnen är konstant DYNGSURA. Från topp till tå. Och då menar jag bokstavligt. Torkskåpet går för fullt dygnet runt här och jag ser tusenlapparna flyga iväg från mig. Jag som verkligen drar mig för att använda det där skåpet. Det är ju såååå dyrt.

Söndag idag. Redan. Veckan har gått alldeles för fort. Sista dagen denna månaden med. Jag undrar vart tiden tar vägen egentligen. För jag får ju inget gjort alls.
Största händelserna denna veckan är väl mötet med svärföräldrarna (för första gången) och den sköna VINTERpromenaden med Storeman och sen den väldigt blöta promenaden i fredags. :)

  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att det töar! Då kanske våren kan börja komma. Fast är ju lite drygt att man bli blöt hela tiden :S

2010-02-28 @ 19:31:34
URL: http://soundson.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej! Allt bra?

Följ gärna min blogg via bloglovin,

om du tycker att den verkar bra. :)

2010-03-02 @ 18:30:11
URL: http://jasminestyle.blogg.se/
Postat av: marre

Snart flyttar jag till Alanya, där jag ska jobba som bartender och dansare. Hoppas du vill läsa om mina varma dagar och fartfyllda nätter!

2010-03-08 @ 18:53:03
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0