♥ 6/2

Här händer det inte mycket. Eller händer det massa.

Just nu är jag bara förbannat trött på jobbet. Och på alla måsten som det inte finns någon som helst tid. Börjar ångra att jag tog på mig att vara schemaansvarig faktiskt. Jag blev lovad massa tid för det men den tiden finns liksom inte. Så jag i min tur hinner liksom inte utbilda dom jag ska.
Allt är upponervända världen där borta på "hiet" kan jag tycka. :(
På måndag ska jag tydligen gå på lyftteknik fick jag veta idag. För att jag "råkade" kolla i våran bemanningspärm. Och jag kan tycka att det är chefens förbannade skyldighet att INFORMERA mig om sånt innan hon bestämmer när jag ska gå. Nu har jag planerat annat och jag tänker inte gå på det alls. Spelar mig liksom ingen roll om jag får betalt eller inte. För på min lediga tid bestämmer jag i första hand vad jag ska göra!

För övrigt då.. Nä, det händer just inte mycket. Jag bor ju på jobbet. Eller hemma i soffan. Och mår sisådär. :/
Det är nästan så till och med JAG längtar till våren nu. Vår, sommar och SEMESTER!

Kommentarer
Postat av: elena

Hej! VIlken fin blogg du har!!

Läs och kommentera gärna min om du har lust :)

Hur har din dag varit ?

Kram / elena

2010-02-07 @ 09:49:23
URL: http://elenapeyron.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej Tuttan

Äntligen bloggar du ;)

Tråkigt att det är skit på jobbet (fortfarande).



Jag vill oxå ha vår, sommar och semester =))

Men det är bara att kämpa på för snart är det här; VÅREN!!!!!!



Kramiz

2010-02-08 @ 19:12:29
Postat av: stina

ja SEMESTER



det e ju det jag säger

det bästa med jobbet e de lediga dagarna



vi höres

2010-02-09 @ 10:54:47
Postat av: rosakaffekopp

Ja du har en jättefin blogg =)



KRÄV mer tid! Folk måste förstå att vi nte är robotar. Du kan och SKA inte göra mer än du orkar och vill! Och har du blivit lovad tid får dom stå vid sitt ord.

2010-02-11 @ 17:57:25
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/
Postat av: cindy

Låter som en tuff situation. Visst är det lustigt att folk som inte kan informera vidare beslut kan bli chefer. Vi skulle ha haft möte igår med chefen, men hon tog ledigt och meddelade inte oss.

2010-02-12 @ 11:20:23
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0