♥ 17/1

Söndag. Kväll. Denna veckan har gått i rasande fart. Vet inte varför eftersom jag trots allt varit ledig fre-sön. Det händer inte ofta att jag får ha min tredagarsledighet ifred men denna gången kände jag att jag behövde vara ledig ett tag.
Imorrn börjar ju en ny vecka med mycket jobb. Bara ledig på torsdag. Jobbar imorrn kväll. Men tisdag och onsdag blir nog rätt slappa dagar eftersom jag ska på datautbildning! 8-16 på tisdag och 8-11 på onsdag. Rena rama lyxen nästan. :)

Sitter här och funderar på vad jag ska göra... Vet att jag bör smyga mig ner till soprummet med granen men det är ju sååå pinsamt om någon ser mig. Vet liksom inte om man får ställa den där jag tänkt göra. Dom som bestämmer tycker tydligen att jag ska släpa den (och barra ner fruktansvärt) genom hela området när vaktmästarna trots allt är vid båda soprummen och fixar. *muttrar*
Om jag inte minns helt fel var det förrförra vintern som min gran blåste tillbaka in i området inte mindre än 2 ggr och låg där mitt i gångbanan och var allmänt pinsam. :/ Fast mest pinsam var förstås Storeman som glatt "skrek" - Titta mamma! Där är ju din gran!
Ska hålla tummarna att det inte händer i år igen.

Ni med barn som är lika gamla som mina... Soffi, Ullis, Tiagirl... Hur långa är dom? Mätte pojkarna här igår och nu har Lilleman växt OM Storeman. Men det känns som att dom är oerhört korta ändå? Storeman var 123,5 och Lilleman 124,5. Märkligt!

Nähä, nu ska jag klä på mig och springa ut med granaset och sen blir det nog film eller nåt. För sova tror jag inte att jag kan. Sov länge i morse eftersom jag och Vacker har legat och trängts i en minimal säng och svettats och frusit om vartannat. Men det var nåt märkligt över det hela för så illa brukar det inte vara. Hade 22 grader igår kväll, vilket det brukar vara, men vi svettades som fan. Och inatt eller i morse vid 5 kom Lilleman upp och frågade om han fick ligga på soffan för han svettades så mycket??? Mycket märkligt! Ändå öppnade jag fönstret och stängde av elementen.
Jaja... Nu är det svalt och skönt iaf.

Natti!

Hmm, nu hände det något mycket märkligt med texten här... Jaja... Kanske tur att jag ska på datautbildning! :) Inte för att utbildningen handlar om sånt men ändå....

Kommentarer
Postat av: T-girl

Kommer inte riktigt ihåg hur lång hon var då när vi var hos skolsköterskan i höstas. Ska kolla om jag hittar åt papper. Eller mäta henne själv. 122 eller nåt kanske. Längden ligger iaf precis på normalkurvan, däremot ligger vikten högre än normalt.

Så hon är nog för kort. Precis som sin mor som även hon är för kort för sin vikt numera. SUCK!

2010-01-18 @ 06:55:47
Postat av: Camilla

Mina tjejer är ungefär som din "lilleman", dom är ju åxå födda -03.

2010-01-18 @ 11:23:39
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Ullis

Pojken är 129 cm och flickan är 104 cm lång...Danne säger att du kan få hans mått oxå om du vill asg

2010-01-18 @ 17:33:22
Postat av: Soffi

Kollade F nu; 116 cm :) och 19 kg...o W blev vägd o mätt på köpet; 11 kg o 90 cm :)

2010-01-18 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0