♥ 18/1

Här snöar det! IGEN! Det här blev ju verkligen en riktig vinter. *jublar* För mig får det gärna fortsätta vara såhär någon månad till, minst. För då blir det ju inte lika långt och tråkigt till den underbara våren. :)
Nackdelen är ju att det töar till och från. Nu har ju massa smält bort och så kommer det ny. Tänk om allt kunde fått ligga kvar redan från början. *muttrar*
Och tänk om! Tänk om det hade fått vara massa minusgrader i stället för fåniga 0.5 som det är hela tiden. -10 och ingen blåst är lagom. *bestämmer och önskar*

Mötte min gran på traktorsläp nyss. *pustar ut* Tur att dom hämtade den så fort så jag slapp möta den inne på gångbanan i stället. :) Gissar på att "soppolisen" såg mig inatt och ringde och bad dom hämta den eller nåt. För hon är ju med näsan överallt hon!

Nu, SLAPPA!
Sen, diska. Och tvätta. Vika tvätt. Bara massa tråkigt. Kanske en sväng med dammsugaren med.
Och sen blir det jobb vid 16.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tycker precis som dig ang vintern...

Underbart med snö, kunde har varit liiite kallare bara.

Och det får gärna ligga en månad till.

Sen får våren gärna smyga fram.

2010-01-18 @ 11:26:58
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0