♥ 22/1

Sjuk! IGEN! Ännu en jävla förkylning. Hostar, snorar, nyser. Halsen kliar. Öronen kliar. Ögonen kliar och rinner. Ont i hela kroppen men mest i huvudet.
Och nu tycker jag minsann att det får vara nog. Ringde chefen och sjukanmälde mig i morse. Stannar hemma hela helgen för säkerhets skull. Bättre att vila upp sig ordentligt än att jag gör som sist. Börjar jobba för tidigt och får dras med skiten i flera veckor i stället. :(

Eftersom jag inte orkar göra alltför mycket här hemma så blir det nog soffan och någon osedd film nu. X-et har ju skickat säkert 100 skivor med 5 filmer på vardera som jag inte sett. En del av dom men långt ifrån alla. Så det ska jag ägna dagen åt. Tills Vacker kommer och hämtar mig och kan pyssla om mig! *längtar*

Kommentarer
Postat av: Ullis

Krya på dig Tuttan.Tur att du har Vacker ;-)

2010-01-22 @ 14:09:48
Postat av: filippez

tråkigt att vara sjuk "/

2010-01-22 @ 22:49:40
URL: http://HTTP://FILIPPEZ.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0