♥ 30/1

Öh! Jag undrar när jag ska bli frisk egentligen. Nyser och snorar fortfarande. Och jag är så förbannat trött på det!!!!

Livet är stressigt. Jobbet är stressigt. Och det går ut över hela mitt privatliv med! Stress, stress, stress. *ont i magen*
Tankar och idéer om hur vi ska få stället att gå runt öht upptar all min tid. Tankar om hur förbannat dåligt kommunen sköter sig som arbetsgivare tar mycket tid med. Saker att irritera sig på angående jobb och arbetsgivare.
Noll arbetsglädje kvar. Nada. Inget!

Men idag ska jag vara lugn. Jag är ledig hela helgen. Och jag ska upp tidigt och baka tårtbotten och slänga ihop en tårta till Vacker som fyller 35! ♥
Sen ska jag bara vara. Njuta. Finnas. Och skita fullständigt i jobb! *bestämd*

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Glappkaft

Hej, nu har jag tävling på bloggen, vinn en invite till voddler!



http://meox.blogg.se/2010/february/tavling-vinn-voddler-invite.html

2010-02-01 @ 18:32:00
URL: http://meox.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch, stress är verkligen jobbigt. hoppas att det snart blir bättre :)

2010-02-03 @ 15:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0