♥ 9/1

Lördag idag då. Jobblördag. *suckar trött* Just denna helgen är väl en av de sämre i jobbväg, med lördag kväll, söndag delad tur och så måndag dag med! *kräks på jobb* Jag måste verkligen få tummen ur och se till att hitta något annat. Jag är så förbannat trött på jobbet nu. Och har varit ganska länge för den delen. Det är tungt och slitigt och vi ska likförbannat bara göra mer och mer och mer. Det finns inte någon som orkar det i längden. Men kommunen vill väl köra personalen i botten innan dom inser att dom kanske faktiskt gjorde fel. Men jag hoppas dom står där med skägget i brevlådan sen. Det kan dom gott ha!

Spelat lite, käkat lite och nu ska jag väl försöka ta tag i att göra mig i ordning. Förvisso mer än en timme kvar tills jag börjar men lika bra att vara färdig så det bara är att dra iväg sen.

Snön ligger kvar här! Så fiiiiint. Ljus och fint. Kallt! Precis som riktig vinter. Och jag hoppas vi får ha den kvar ett tag till. Och gärna lite mer snö tack! :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

följa varandra i bloglovin ? :)

2010-01-10 @ 10:58:31
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
Postat av: Philip Lindqvist

Diggar din blogg stenhårt :D Följer dig på bloglovin nu :P gå in på min blogg och följ min också ? :)



/Philip :D

2010-01-12 @ 14:22:14
URL: http://tweetphll.blogg.se/
Postat av: Blom & Hilton

fashionretard/chic

2010-01-14 @ 18:11:21
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0