♥ 12/3

Här sitter jag och fnissar lite för mig själv.
Hade precis Lilleman uppe på en liten "sovrunda" här. Var jättelänge sen han gick i sömnen nu så jag trodde det hade slutat faktiskt. Men nädå... För nu kom han utspringandes från sitt rum och direkt ut till spisen (borde kanske vara lite oroväckande egentligen), tittade på den och halvsprang iväg igen. Men bara för att vända vid dörren till sitt rum. Då kom han gåendes tillbaka och öppnade sopskåpet. Tittade in i det och stängde och gick snabbt iväg igen. För att ÅTER IGEN vända vid sitt rum och komma in i vardagsrummet där jag satt. Men här tog han bara en snabb vända och tittade sig omkring. Sen gick han in på toaletten och vidare in till sängen.
Jag måste ju erkänna att det ser oerhört roligt ut när han knallar runt här. Och jag kan för mitt liv inte förstå hur han kan "se" saker fast att han sover. För när han går runt här (eller springer som han gör ibland) så undviker han liksom att snubbla på saker som kommer i hans väg. Ja, det är imponerande hur människan fungerar faktiskt. :)

Ledig helg nu. Ska bara vara och njuta. Hoppas jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Men har han ögonen öppna så SER han ju!! Utan att se. Liksom. Haha...det låter onekligen som om det ser kul ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0